Самоосвіта

Кожен день, в який ви не поповнили своєї

 освіти хоча б маленьким, але новим

 для вас шматком знання ... вважайте безплідно

 і не зворотно для себе загиблим.

К. С. Станіславський

Тема над якою працюю:

Прикладна спрямованість
на уроках математики

Відомості про вчителя

Відомості про вчителя.doc
Microsoft Word Document 44.0 KB

План самоосвіти

мій план самоосвіти.doc
Microsoft Word Document 32.0 KB
самоосвіта.ppt.pps
Microsoft Power Point Presentation 2.5 MB

Автор презентації Павленко Людмила Володимирівна. Інформація розміщена на сайтах: 

http://www.yrok.net.ua/load/naochni_posibniki/14-25
http://www.yrok.net.ua/load/naochni_posibniki/rizne/samoosvita_vchitelja_tablici_skhemi/95-1-0-2105
http://svitppt.com.ua/pedagogika/samoosvita-vchitelya.html

Самоосвіта- це самостійно надбані знання, з урахуванням особистих інтересів і об'єктивних потреб загальноосвітньої школи, із різних джерел - додатково до тих , що отримані в базових навчальних закладах. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом такої роботи виступає ефект розвитку учнів, а не тільки власне самовдосконалення в особистому та професійному планах.

Форма самоосвіти педагога:

-    поглиблена підготовка до уроків;

-    виконання до курсових та між курсових завдань;

-    заняття на очно-заочних курсах;

-    виступи на семінарах з доповідями;

-    систематичне читання книг та періодичних видань.

Система самоосвітньої роботи вчителя передбачає:

-    поточне і перспективне планування;

-    підбір раціональних форм та способів засвоєння і збереження інформації;

-    оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення свого та колективного педагогічного досвіду;

- поступове освоєння методів дослідницької та експериментальної діяльності.

План самоосвіти вчителя повинен містити:

-    перелік літератури, яку планується опрацювати;

-    визначені форми самоосвіти;

-     термін завершення роботи;

-     передбачувані результати (підготовка доповіді, виступи на засіданні МО, поурочне планування, опис досвіду роботи, оформлення результатів тощо).

Матеріал, зібраний у процесі самоосвіти, доцільно розподіляти окремо і зберігати у вигляді карток, спеціальних зошитів, папок, особистого педагогічного щоденника. Важливе значення у процесі самоосвітніх занять має вміння працювати з літературними джерелами: робити виписки, складати конспект, тези прочитаного, розгорнутий план чи анотацію.

Вислови видатних людей про самоосвіту

Вислови видатних людей про самоосвіту.do
Microsoft Word Document 35.5 KB
Самоосвіта вчителя в системі підвищення
Microsoft Word Document 14.2 KB
Форми організації і методи навчання.doc
Microsoft Word Document 30.5 KB
структура інтерактивного уроку.doc
Microsoft Word Document 221.0 KB
Шляхи підвищення ефективності уроку.doc
Microsoft Word Document 647.0 KB
Опорна+схема+для+конструювання+уроків+рі
Microsoft Word Document 83.5 KB
Як полюбити свій кабінет.doc
Microsoft Word Document 30.5 KB
Розвиток мислення учнів початкової школи
Microsoft Word Document 68.0 KB
Про методику проведення уроків інформати
Microsoft Word Document 32.5 KB
Компютер як засіб навчання в початковій
Microsoft Word Document 46.5 KB
Інформаційно-комунікаційні технології і
Microsoft Word Document 42.0 KB

Курсова робота 2013

Розвиток логічного мислення учнів 5-6 класів засобами текстових задач
курсова робота.doc
Microsoft Word Document 1.1 MB
Система роботи вчителя інформатики щодо розвитку логічного мислення
курсова з інформатики.doc
Microsoft Word Document 1.8 MB